În această pagină am grupat o serie de întrebări pe care anticipăm că le-aţi putea avea şi răspunsurile noastre. În cazul în care nu găsiţi răspunsul care vă interesează, nu ezitaţi să ne contactaţi.

Cuprins

Cum fac o comandă?

De câte ori vedeţi pe site-ul nostru un produs care credeţi că v-ar putea interesa, puneţi-l în coşul dumneavoastră apăsând butonul Pune în coş. Punând un produs în coş nu vă obligaţi în niciun fel să îl cumpăraţi. Pentru a revizui lista produselor care vă interesează şi a modifica numărul de bucăţi dorite, puteţi accesa în orice moment coşul dumneavoastră folosind link-ul corespunzător din colţul din dreapta-sus al paginii.

Când vă decideţi să faceţi comanda, asiguraţi-vă că toate produsele pe care le doriţi se află în coşul dumneavoastră în numărul de bucăţi dorite. Gruparea mai multor produse într-o singură comandă, spre deosebire de comandarea lor separată, prezintă avantajul economiei de taxe de transport.

Pentru a iniţia procesul de comandă apăsaţi butonul Continuare din pagina coşului de cumpărături. Înainte de confirmarea comenzii vi se vor solicita datele necesare şi vi se va prezenta un sumar cu lista produselor comandate şi totalul de plată.

Pot să modific o comandă după ce am plasat-o?

După plasarea unei comenzi, aceasta va apărea în secţiunea Contul dvs. de pe site-ul nostru. În prezent nu este posibilă modificarea unei comenzi, însă o puteţi anula şi puteţi face o altă comandă. Comenzile care au fost deja expediate nu pot fi anulate.

În cazul anulării unei comenzi plătite cu card bancar, suma va fi returnată pe cardul dumneavoastră în termen de 2 zile lucrătoare.

Cât costă transportul?

Taxele de transport şi totalul general al comenzii sunt afişate în pagina Coşul dvs. la iniţierea oricărei comenzi, precum şi înainte de confirmarea acesteia. Astfel, nu veţi avea surprize neplăcute la primirea coletului, deoarece veţi vedea totalul de plată de două ori înainte să confirmaţi comanda.

Pentru a vă oferi cele mai mici costuri de transport, Edona nu aplică o taxă unică. Taxa de transport se calculează în funcţie de comanda şi de preferinţele dumneavoastră.

Este suficient să selectaţi produsele pe care le doriţi, după care în pagina Coşul dvs. va apărea şi secţiunea cu costurile de transport. Aceste costuri depind de transportatorul pe care îl selectaţi (Poşta Română sau curier rapid FAN Courier), precum şi de metoda de plată pe care o preferaţi (ramburs sau card bancar). După ce aţi selectat opţiunile respective, apăsaţi butonul Recalculează pentru a actualiza totalul.

Pentru comenzi în valoare de cel puţin 150 de lei, Edona vă oferă transport gratuit cu Poşta Română, iar pentru comenzi de 300 de lei puteţi opta pentru transport gratuit prin curier rapid.

În cât timp primesc produsele?

Produsele din catalogul nostru sunt disponibile în stoc şi sunt expediate într-un termen mediu de o zi lucrătoare de la primirea comenzii. La expedierea comenzii veţi primi o confirmare prin e-mail. Din momentul expedierii, durata în care coletul ajunge la dvs. depinde de metoda de transport pentru care aţi optat – în medie, 5-7 zile pentru coletele trimise prin Poşta Română şi 48-72 de ore pentru coletele trimise prin curier rapid.

Cum primesc produsele?

În pagina coşului dumneavoastră puteţi alege între diferitele metode de transport pe care le oferim. Alegeţi opţiunea cea mai convenabilă. Metoda pe care o alegeţi determină termenul în care coletul va ajunge la dumneavoastră şi valoarea taxelor de transport.

În cazul comenzilor plătite prin ramburs se percepe un comision de plată suplimentar, care va fi adăugat la taxele de transport. Pentru comenzile plătite cu cardul bancar nu se percepe comision.

Cum plătesc?

La alegerea dumneavoastră, puteţi plăti prin ramburs (cu numerar, în momentul în care intraţi în posesia coletului) sau cu cardul dumneavoastră bancar de debit sau de credit.

Indicarea metodei de plată preferată se face în pagina coşului dumneavoastră, înainte de iniţierea procesului de comandă. În cazul plăţii prin ramburs se percepe un comision suplimentar care va fi cuprins în taxele de transport afişate înainte de finalizarea comenzii. Pentru comenzile plătite cu cardul bancar nu se percepe comision.

Acceptăm la plată cardurile de debit sau de credit emise sub una din siglele: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club sau JCB. Se acceptă inclusiv cardurile valabile doar pe teritoriul României.

Dacă alegeţi să plătiţi cu cardul bancar, la sfârşitul procesului de comandă veţi fi redirecţionat pe site-ul securizat al procesatorului nostru de plăţi, PayU. Plăţile prin card sunt procesate în deplină siguranţă. Datele cardului dumneavoastră nu sunt transmise către Edona SRL şi nu sunt stocate de PayU pe o durată mai mare decât este necesar pentru procesarea tranzacţiei.

Pentru mai multe detalii privind plata cu cardul vă rugăm să consultaţi secţiunea de ajutor de pe site-ul PayU.

Edona este magazin partener al programului BRD ePayment. Cumpărând de la noi cu cardul BRD ePayment câştigaţi puncte de fidelitate pe care le puteţi apoi folosi pentru a obţine reduceri de până la 20%. Apăsaţi aici pentru mai multe detalii.

Ce se întâmplă dacă pachetul întârzie?

Pachetul cu produsele comandate va ajunge la dumneavoastră în 5-7 zile lucrătoare prin Poşta Română sau în 48-72 de ore pentru coletele trimise prin curier rapid. Aceste estimări au ca punct de plecare data la care coletul este expediat din depozitul nostru. Dacă în circumstanţe deosebite nu reuşim să trimitem la timp coletul dumneavoastră, vă vom contacta telefonic sau prin e-mail şi veţi avea opţiunea de a anula comanda.

Puteţi urmări starea în care se află comanda accesând secţiunea Contul dvs. de pe site-ul nostru. În cazul în care pachetul a fost expediat şi are o întârziere nerezonabilă vă rugăm să ne contactaţi.

Ce se întâmplă dacă am probleme cu produsele primite?

În cazul în care produsele comandate nu vă satisfac, le puteţi returna fără nicio justificare în termen de 15 zile lucrătoare de la data primirii coletului. Edona vă va rambursa contravaloarea produselor şi a taxelor iniţiale de transport. Dacă produsele primite prezintă defecte sau nu corespund comenzii dumneavoastră, Edona va rambursa de asemenea taxele de transport pentru retur.

Înainte să returnaţi un colet, vă rugăm să ne contactaţi pentru a asigura procesarea promptă a returului.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original şi cu etichetele intacte. Din motive de igienă, lenjeria purtată şi/sau spălată nu se schimbă sub niciun motiv.

Pot comanda pentru o altă persoană?

Da. Procesul de comandă de pe site-ul nostru vă permite să introduceţi un nume şi o adresă de livrare diferită de numele şi adresa dumneavoastră.

Pentru a ne permite să vă contactăm în scopul verificării comenzii şi pe durata derulării acesteia, vă rugăm ca în secţiunea „date de contact“ să introduceţi datele dumneavoastră, nu ale persoanei pentru care comandaţi. Dacă plătiţi comanda cu un card bancar, indicaţi ca adresă de facturare adresa sub care a fost emis cardul dumneavoastră.

Pot comanda dacă locuiesc în afara României?

În prezent, produsele comandate de pe site-ul nostru pot fi livrate doar în România. Dacă vă aflaţi în străinătate şi doriţi să comandaţi pe o adresă de livrare din România, puteţi face acest lucru. Pentru plata cu carduri bancare emise în străinătate, site-ul nostru permite introducerea adreselor de facturare din afara României.

Ultima actualizare a acestei pagini: 13 sep. 2016